Noční můra v Underbog

2. srpna 2007 v 19:03 | Fomalhaut |  Zajímavosti
Bylo nebylo, za sedmero horami a sedmero řekami se jednoho dne skupinka pěti hráčů rozhodla vyčistit Underbog. Byli tam dva hunteři - muž a žena, jeden rogue, jeden warrior a jeden paladin. Setkali se u kamene v Coilfang Reservoir, plni nadějí, sil a odhodlání. Paladin chtěl být vůdce, aby mohl pro ostatní označovat potvory. I dostalo se udatnému paladinovi vedení a on se jal spěchat ke vchodu do instance. Hunter se ho zeptal: "Jaké jsou značky?" ale nic se nestalo. Hunterka opakovala: "Jaké jsou značky?" a přidala paladinovo jméno, aby ho tak ujistila, že mluví na něj. Nastala chvíle soustředěného přemýšlení a - "Lebka první dps, hvězda omráčení, diamant past." - "Hm, ale my jsme dva hunteři, takže kdo bude klást pasti, když bude jenom jedna potvora na past?" zeptala se hunterka. "Měsíc," odpověděl hunter a dokonale tak hunterku zmátl. "No, víš... měsíc je značka, ehm... ale... já bych ráda věděla, kdo první bude klást past, když bude jenom jedna potvora," snažila se vysvětlit své myšlenkové pochody hunterka, ale to už byla celá skupina v instanci a nehybně zírala na první skupinu potvor.
"Já... já jsem tady poprvé," ozval se warrior a hlas se mu trochu třásl.
"Omrač hvězdu," řekl hunter rogueovi.
"Nemůžu," odpověděl rogue nejistě.
"Dobře, takže hvězda je moje past," rozřešila to hunterka a warrior se vrhl na první skupinu. Nikdo nikdy neviděl ani jeden buff od paladina, nebo battle shout či cokoliv jiného podobného od warriora, nikdo nikdy neviděl v rukách warriora ani jednu střelnou či vrhací zbraň. Možná, že tento fakt byl příčinou velmi brzkého výmazu, jakmile se v blízkém okolí naskytla první patrola. Jenom hunterka zůstala naživu, protože včas předstírala smrt. Druhý hunter byl zlostí bez sebe: "Jakto, že ty jsi naživu?" - "Předstírala jsem smrt." - "Ach... ano... předstírat smrt... pravda... ah... dobře."
"Hele, potřebuju někoho jiného, aby dělal značky, mám nějak moc práce," zařval paladin pln beznaděje.
"Dobře, já to udělám," řekl hunter a převzal vedení.
Když byli všichni zase naživu a zabili několik dalších potvor, stáli tváří v tvář prvnímu bossovi - Hungarfenovi. Řekli warriorovi, aby bosse vždy odtáhl od hub a všichni že se mají vyvarovat kontaktu se zelenými mračny. Boj začal...
Ubohý warrior několikrát téměř zemřel, protože se mu nepodařilo zahlédnout houbu, která rostla a rostla přímo před jeho očima, a nakonec byl tak vyděšený tím, co se s ním dělo, když houba vybuchla, že nechal huntery na pospas aggru a sám se nejspíš jen tiše modlil. Ale zvládli to, třebaže zažili velmi pernou chvíli, kdy paladin stál uprostřed obrovského zeleného mračna a ječel: "Stáhněte ze mě aggro, umírám!" během čehož jaksi zapomněl healovat.
Během strastiplné cesty k tomuto bossovi oznámil rogue i paladin několikrát AFK a nikdo nevěděl, co a kde kdo z nich dělá.
A další část cesty k dalšímu bosovi a dalších několik AFK a... další výmaz, tentokrát na skupině nag a jejich otroků.
"Rogue, omráčit?" zeptal se warrior.
"On říkal, že nemůže," odpověděl hunter.
"Možná proto, že Underbat nebyli humanoidi?" zeptala se hunterka a stěží potlačila smích.
"Jo... já... myslím... tyhle omráčit můžu," řekl rogue.
"Dobře, tak omrač hvězdu," přikázal hunter. "A měsíc je pro tvoji past," obrátil se k hunterce. "Fajn," odpověděla strašlivě klidným hlasem, aniž by jen okem mrkla. Ovšem to se změnilo, protože jakmile boj začal a ona namířila svůj šíp na měsíc, aby ho přinutila přijít blíž a chytit se do pasti, uviděla ke svému velkému překvapení, že měsíc je omráčený. A tak chytila do pasti hvězdu, uvnitř však měla všelijaké pocity. Ale paladinovi se nějak podařilo praštit potvoru, která byla v pasti, a ta ho samozřejmě nešetřila. Běhal kolem, panicky skákaj a ječel: "STÁHNĚTE JE ZE MĚ, STÁHNĚTE JE ZE MĚ!" Hunterce se podařilo stáhnout potvoru na svého medvěda a paladin byl zachráněný. Zůstal stát s 29 hit pointy a dál ječel: "Musíte je ode mě držet zpátky!", když tu se k němu otočila hunterka a řekla: "Aspoň by ses mohl obvázat, když vidíš, že na tebe neútočí, a tak zmírnit smrtelné nebezpečí, které ti hrozí, když tě pak něco jednou praští."
Paladin zůstal stát s pusou otevřenou a bez dechu, jen s podivným výrazem v očích. "OBVÁZAT?"
"Jo, obvázat... víš, použít takové ty věci, co si vyrobíš s první pomocí," pokračovala neúprosně hunterka.
"Já neumím první pomoc," odpověděl paladin a obrátil se k ní zády.
Zalapala po dechu. "No... ach bože... bez komentáře," zamumlala, naprosto omráčená. "Jen... víš, v raidech je to nutnost."
"Mimochodem, myslela jsem, že hvězda je na omráčení a měsíc na past," otočila se k hunterovi, který nastavoval značky.
"Jo, to je správně," řekl.
"Hvězda na omráčení?" vyjádřil své překvapení rogue, jako by nikdy nic takového neslyšel.
Ale to už byla na řadě další skupina nag, tentokrát s patrolou poměrně blízko.
"Počkejte na patrolu," varoval je hunter, ale to už bylo pozdě, warrior už dávno skočil doprostřed nag a samozřejmě, patrola skočila na něj a byl další výmaz, jenom hunterka opět zůstala jako jediná naživu díky předstírání smrti.
A nastal čas na boj s dalším bossem.
"Vyhněte se jeho ocasu," řekl hunter a všichni ostantí přikývli, jako že vědí a že jsou připraveni.
Boj začal, ale warrior v jeho poslední části zemřel, zatímco paladin měl takřka plnou manu.
"Srrrry, on mi něco udělal a ono mě to hodilo zpátky," naříkal paladin se slzami v očích. Ach ano, samozřejmě, někdo se nevyhnul ocasu, že? Ne, milý paladine, to opravdu není vina toho bosse, že jsi neposlouchal...
Skupiny dalších potvor nebyly tak špatné, aby stály za zmínku, ani třetí boss, tady jenom stojí za vyzdvižení fakt, že tentokrát zemřel rogue a instancí se rozlehl paladinův výkřik "Sorry, on mě zmrazil, nemohl jsem healovat!"
Ovšem co za zmínku stojí, je boj s posledním bossem - Black Stalkerem. Skupina zemřela v pěti sekundách.
"Co to k čertu bylo, tohlecto, za bosee?!" vřískal paladin. Samozřejmě, warrior ho jaksi nedokázal udržet od ostatních... takže další pokus, tentokrát warrior zemřel na tři údery, aniž by se mu dostalo byť jen jediného healu od paladina.
"Hele, tohle nedokážeme," zalkal warrior.
"Ale dokážeme, jen by to chtělo healing," podotkla hunterka.
"Byl jsem mimo dosah, nemoh' jsem healovat!" zaječel paladin.
"V tom případě musíš zjevně jít blíž," odpověděla hunterka netrpělivě a její odpověď způsobila nával vzteklé červeně do paladinovy tváře. "Nikdy nesmíš dovolit, aby se ten, koho máš healovat, dostal z tvého dosahu, pokud nejsi vyhozen něčím do vzduchu nebo tak podobně... věř mi, moje hlavní postava je healer," dodala hunterka a paladin se zmohl jen na "Ok..."
V tomto okamžiku si warrior všiml, že je opravdu, ale opravdu zmlácený a musí se opravit, vydal se tedy do Shattrath City, takže zbytek skupiny zamířil ke kameni, aby ho mohli přivolat, až bude hotový. Když už byl opravený a připravený, vzpomněl si rogue, že by se také mohl jít opravit, a zmizel do města. Nato warrior opustil skupinu, protože se mu nechtělo čekat. Brzy se našla náhrada, lvl 70 warrior, a jakmile vstoupil do instance, řekl paladin: "Sorry, ale musím jít..."
Tak... tohle je, milé děti, konec příběhu... za zmínku stojí jen, že rogue a paladin ohlásili AFK ještě alespoň 20x, než se skupina dostala k poslednímu bossovi.
Ať žije LFG udělátko od Blizzardu!
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 WWW.PSYCHO-PROJECT.EU WWW.PSYCHO-PROJECT.EU | Web | 30. května 2016 v 10:44 | Reagovat

Sem napište komeHTTP://WOW.PSYCHO-PROJECT.EU

Popis serveru
-- 15 Vlastních Dungeonů upravených na High Fun
-- Vlastní itemy dropy ve všech dungeonech
-- Spousty úkolů a daily questy
-- Eventy a odměny každý den (průměr 21 eventů/denně)
-- Hopsa úkoly za skákačky
-- Každý den eventy
-- Battlegroundy a vlastní upravy spellů i talentů.
-- Ochotný a aktivní GM team
-- PvP ranky funkční
-- COOL NPCs - Transmogrification, Enchanter, Barber(Kadeřník),Morpher (500+morphs)
-- Antihack(Warden + Passiv), Anti-Wpe, Anti-Spam, Anti-Farming
-- Zrušená macro bugy oproti jinym Fun serverům
-- Portér po celém serveru a ke questům
-- Wipe na serveru nikdy nebude, pokud pojede server samozřejmě.
-- Custom TRANSMOGRIFIER (1000ce itemů na změnu vzhledu dle libosti)
-- Custom MORPHER (1500 morphů) lze je nastavit i jako permanentní vzhled
-- Arena Itemy, PvP itemy, PvE itemy, Event Itemy, Legendary Q itemy, Custom itemy s custom designy

-- Fungujeme již od roku 2009
-- Denně nové itemy, úkoly
-- Uptime průměr 6dní (občas noční restart pro úpravy a doplňky do hry)

Web - Account a VIP Manager, Reset hesla, online hráči, uptime, Armory, PsychoHead ( Wowhead našeho serveru), Ban checker, Userbar, Guildy, Top 100 players a jine

Trestáme převážně jen hackery, jinak mírné tresty. Samozřejmě server má určitá pravidla.

Čím více hráčů online, tím více možností. Větší komunita - více pro server -> větší zábavě

Těšíme se na Vás Team Psycho-Project.euntář

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama