Mýty, část pátá - Probouzející se svět a Studna věčnosti

5. října 2007 v 21:04 | Fomalhaut |  Legendy
Deset tisíc let před střetem orků a lidí v První válce tvořil Azeroth jeden jediný kontinent, obklopený mořem. Tato pevnina, známá jako Kalimdor, byla domovem několika různorodých ras a bytostí, které bojovaly o přežití ve vznikajícím světě, plném elementálů. Ve středu kontinentu bylo tajemné jezero, plné energie. Toto jezero - později pojmenováno Studna věčnosti - bylo skutečným pramenem magie a přírodní síly Kalimdoru. Svou energii čerpalo z nekonečné Velké tmy a sloužilo jako mystický zdroj, zásobující celý svět a pomáhající životu ve všech jeho zázračných formách.
V průběhu věků k tomuto jezeru našel cestu primitivní kmen divokých nomádských humanoidů. Přitahováni podivnou energií jezera, vybudovali si na jeho březích hrubé příbytky. Za nějaký čas vesmírná síla Studny ovlivnila podivný kmen, posílila jej, dodala mu moudrost a faktickou nesmrtelnost. Kmen přijal jméno Kaldorei - "děti hvězd". Hrubé stavby vystřídaly náhderné chrámy a honosné stavby, oslavující vyvíjející se společnost.
Kaldorei - neboli noční elfové, jak se jim začalo říkat později - uctívali měsíční bohyni Elune a věřili, že tato bohyně ve dne spí ve třpytících se hlubinách Studny. První kněží a proroci nočních elfů s neutuchající zvědavostí jezero studovali v touze odhalit jeho tajemství a moc. Jak se jejich společnost rozvíjela, noční elfové se vydávali na průzkum Kalimdoru a naráželi na jeho další obyvatele. Jediné tvory ale nedovedli pochopit - staré a mocné draky. Tato stvoření s hadím tělem bývala často samotářská, ale svůj úkol - střežit zemi před možnými hrozbami - vykonávala dobře. Noční elfové, když viděli, že draci zůstávají své úloze ochránců světa za každou cenu věrni, usoudili, že bude nejlepší nevšímat si jich a nechat jim jejich tajemství.
Jak čas plynul, zvědavost nočních elfů vedla k setkání a přátelství s mnoha mocnými bytostmi, v neposlední řadě s lesním polobohem Cenariem. Statečnému Cenariovi se noční elfové zalíbili tak, že jim věnoval spoustu času, kdy jim vyprávěl o přírodě a učil je. Pokojní Kaldorei cítili silnou vazbu k živoucím lesům Kalimdoru a žili v harmonické rovnováze s přírodou.
Uplynul zdánlivě nekonečný čas a civilizace nočních elfů se rozvíjela nejenom z kulturního hlediska, ale rozšiřovalo se i jejich území. Stavěli chrámy, cesty a obydlí po celém kontinentu. Krásná a inteligentní královna elfů, Azshara, vystavěla na břehu Studny velkolepý palác, jehož zdobené sály poskytly přístřeší oblíbeným královniným služebníkům, které ona sama nazývala Quel'dorei nebo Highborne (Urození). Tito služebníci slepě plnili každý její příkaz a sami sebe považovali za nadřezené ostatním bratřím nižšího původu. Přestože královnu Azsharu miloval stejnou měrou veškerý lid, urození byli žárlivými poddanými tajně nenáviděni.
Stejně jako kněží i Azshara se velmi zajímala o Studnu věčnosti, a tak přikázala Urozeným, aby ji prozkoumali a odhalili její pravý účel. Urození se ponořili do práce. Časem byli schopni využívat a ovládat vesmírnou energii Studny. Jak jejich pokusy pokračovaly, Urození přišli na to, že mohou sílu Studny využít dvojím způsobem - k tvoření nebo k ničení. Po tomto zjištění byli Urození odhodláni obětovat i sami sebe, aby se stali mistry této nově objevené starodávné magie. Ačkoliv jim i královně bylo jasné, že s magií se nedá zahrávat, začali ji praktikovat s trestuhodnou nedbalostí. Cenarius a mnoho starých elfských učenců varovalo, že takovéto neopatrné zacházení s magií povede jedině ke katastrofě. Azshara se svými stoupenci však tvrdošíjně pokračovala v rozšiřování své rychle se rozvíjející moci.
Jak rostla Azshařina síla a moc Urozených, došlo u nich ke zřetelné změně. Nafoukaná a nepřístupná "vyšší společnost" se stávala krutou a bezohlednou ke svým soukmenovcům. Kdysi úchvatnou krásu Azshary zahalil temný, skličující mrak. Začala se stahovat do ústraní a odmítala mluvit z kýmkoliv mimo své kněží z řad Urozených.
Mladý učenec, Malfurion Stormrage, jenž trávil mnoho času studiem prastarých druidských umění, pojal podezření, že jeho milovaná královna se svými služebníky musela být zasažena nějakou strašnou mocí. A ačkoliv neměl sebemenší tušení, jakého druhu bude zlo, které mělo přijít, věděl, že se život nočních elfů brzy změní navždy...

Poznámka: Tato kniha se ve hře nachází pod názvem The Kaldorei and the Well of Eternity ve Stormwind Keep v Royal Library, v Menethil Harbor (Wetlands) a v Tanarisu (Caverns of Time).

(zdroj: http://www.wowwiki.com/The_Waking_World_and_the_Well_of_Eternity)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Cikyn. Cikyn. | 20. června 2008 v 22:12 | Reagovat

chcete si zahrat podobnou hru jako MAGIC jenze pres internet a zadarmo??ztaci kliknout na otkaz a zaregistrovat se.. www.urban-rivals.com/?sponsor=2361882

2 WWW.PSYCHO-PROJECT.EU WWW.PSYCHO-PROJECT.EU | Web | 30. května 2016 v 10:35 | Reagovat

HTTP://WOW.PSYCHO-PROJECT.EU

Popis serveru
-- 15 Vlastních Dungeonů upravených na High Fun
-- Vlastní itemy dropy ve všech dungeonech
-- Spousty úkolů a daily questy
-- Eventy a odměny každý den (průměr 21 eventů/denně)
-- Hopsa úkoly za skákačky
-- Každý den eventy
-- Battlegroundy a vlastní upravy spellů i talentů.
-- Ochotný a aktivní GM team
-- PvP ranky funkční
-- COOL NPCs - Transmogrification, Enchanter, Barber(Kadeřník),Morpher (500+morphs)
-- Antihack(Warden + Passiv), Anti-Wpe, Anti-Spam, Anti-Farming
-- Zrušená macro bugy oproti jinym Fun serverům
-- Portér po celém serveru a ke questům
-- Wipe na serveru nikdy nebude, pokud pojede server samozřejmě.
-- Custom TRANSMOGRIFIER (1000ce itemů na změnu vzhledu dle libosti)
-- Custom MORPHER (1500 morphů) lze je nastavit i jako permanentní vzhled
-- Arena Itemy, PvP itemy, PvE itemy, Event Itemy, Legendary Q itemy, Custom itemy s custom designy

-- Fungujeme již od roku 2009
-- Denně nové itemy, úkoly
-- Uptime průměr 6dní (občas noční restart pro úpravy a doplňky do hry)

Web - Account a VIP Manager, Reset hesla, online hráči, uptime, Armory, PsychoHead ( Wowhead našeho serveru), Ban checker, Userbar, Guildy, Top 100 players a jine

Trestáme převážně jen hackery, jinak mírné tresty. Samozřejmě server má určitá pravidla.

Čím více hráčů online, tím více možností. Větší komunita - více pro server -> větší zábavě

Těšíme se na Vás Team Psycho-Project.eu

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama