Dojmy z patche 2.3

22. listopadu 2007 v 19:34 | Fomalhaut, Basti |  The Burning Crusade
Mé dojmy jsou celkem rozporuplné. Oceňuji například nové uspořádání questů (ukazuje se, když je q low level, na mapě jsou vidět vykřičníky a otazníky), moc se mi líbí denní questy, zaměřené na cooking, instance i bg. Vzhledem k počtu svých altů jsem byla nadšená, když jsem uslyšela o tom, že Blizzard zmenší počet XP, potřebných na další level. Jenže když se to stalo, nadšená nejsem, ba naopak. Není problém udělat 1 level za hodinu, s rested bonusem i dřív. To mi přijde MOC rychlé. Nejenom, že se tím stávají neaktuální průvodci levelením (grinděte do lvl 29, hm, jenže vy už jste lvl 34), ale celý starý svět už mi teď přijde jenom jako zkratka do Outlandu (zajímavé, Blizzard se nechystá zavést funkčnost létajících mountů ve starém světě právě proto, že by jím hráči jen prolítávali a ta spousta práce, co si s ním Blizzard kdysi dal, by přišla vniveč - jenže takhle noví hráči neuvidí 2/3 z toho světa tak jako tak, na levelení do 60 vám teď dokonce stačí být na jednom kontinentu). Zrovna tak mi vadí změna elitních potvor na neelitní, vše mi připadá strašně jednoduché, většinu questů udělám sama (což já dělala sama i ty group questy, ale u toho jsem musela hodně přemýšlet, jak to udělat, abych zůstala naživu, kdežto teď je udělám s jednou rukou za zády a druhou se drbu na hlavě). Kytičky a quest itemy svítí jak pro, ehm, s prominutím, blbce. No, u některých rostlinek to pomůže, to je fakt, takový sungrass nebo golden sansam se hledal hrozně špatně. Co se mi hodně líbí, je konečně zobrazující se skill pro otevření lockboxů. Vždycky jsem musela hledat na netu, abych viděla, kdy je bude můj rogue schopen otevřít, teď už vidím skill a můžu se rozhodnout, jestli je tam pošlu, nebo je zatím schovám v bance. Změny v interface jsou vcelku dobré taky, oceňuji možnost nastavit si hodnotu hp/many, díky tomu jsem přestala používat CT Unit Frames, které mi poslední dobou házely errory, ač byly aktualizované.
Ale abych nepovídala pořád já, zeptala jsem se i svých přátel, kamarádů a, ehm..., spoluautorů (možná někdy v příštím tisíciletí od nich něco pro blog vymlátím).

Thenalya oceňuje nový talent pro šamany (sám má jednoho na Anachronosu), který nahradil dřívější 2H weapon skill. Líbí se mu, že inženýrství je konečně korunováno něčím, co stojí za to (flying mount) a že za pečetě z heroic instancí se teď získá podstatně víc věcí.
Co se mu nelíbí, je možnost jít do heroic instancí už za honored reputaci, a tedy s podstatně menší praxí z instancí, než tomu bylo před patchem. Dále se mu nelíbí ono superrychlé questění, když máte tři různé řetězce questů, jste před jejich dokončením už na tak vysokém levelu, že už z nich prakticky nic nemáte, nyní je daný důraz na sólové hraní a je potlačeno to, co dělá MMORPG tím, čím je - hraním ve skupině. WoW se podle něj vrací ke starým RPG hrám, kdy šlo o jednoho hrdinu jednoho hráče a neexistovala žádná skupinová hra. S tím souvisí i změna elitních potvor na neelitní, takže pokud se hráč nechce za každou cenu podívat do instance, ani nemusí, protože hromadu questů, dřív označených jako dungeon, splní sám a při novém systému levelení XP z instancí vůbec nepotřebuje.

Moon mi toho, jako obvykle, nic moc neřekl. Líbí se mu nový mount (hipogryf, který můžete získat za CE reputaci) a samozřejmě Zul'Aman, který už stihl několikrát vyčistit - pro zajímavost, jeho guilda iddqd už vyčistila absolutně všechno, co ve hře existuje a teď se pěkně nudí a nemůže se dočkat nového datadisku.

Basti se celkem rozpovídal, a já tu jeho příspěvek nechám beze změny:
Já jsem s patchem 2,3 velmi spokojen. Asi největší událostí pro mě bylo otevření nové instance ZA pro 10 lidí v Ghostlands. Musím před tvůrci smeknout, je radost se tam jen kochat, bossové jsou velmi zajímaví a trashe není tolik a není tak obtížný jako v Karazhanu. Potěšily mě i nové fp v STV, Dustwallow Marsh i u ZA, hned zase ušetříme kroky a prošustrujeme peníze za lítání na gryfech.) Co mě ze začátku trochu přivedlo do rozpaků bylo "svícení" q věcí, ale i bylinek ke sbírání atd. Možná to někomu přijde, že hra se tímto ještě více zjednodušila, ale já si na to zvykl a po počátečních rozpacích to hodnotím kladně. Co ale nehodnotím příliš kladně je rapidní úbytek group či elite q, s tím související změnu elite mobů či bossů na obyčejné, ještě s nižším levelem. Poslední věc, kterou bych rád zmínil, je, že na heroic instance již stačí reputace honored. Odpadá tak únavné prolítávání dungeonů. Nyní je tedy snadnější se dostat k lepšímu vybavené. Úplně jsem zapomněl na nové odměny za badgety z heroic dungeonů, ZA a už i Kara (za kompletní výmaz lze získat 20 badgetů = výborný počin).Prostě patch se vydařil, jen houšť. Díky Blizzarde.)
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 lamalamo lamalamo | 19. dubna 2008 v 17:39 | Reagovat

dpc ty vole nemuzete sem dat patche

2 fomalhaut fomalhaut | 20. dubna 2008 v 10:33 | Reagovat

Nemůžeme, tato stránka není zaměřena na downloady, ale má pouze informativní charakter.

3 WWW.PSYCHO-PROJECT.EU WWW.PSYCHO-PROJECT.EU | Web | 30. května 2016 v 10:18 | Reagovat

HTTP://WOW.PSYCHO-PROJECT.EU

Popis serveru
-- 15 Vlastních Dungeonů upravených na High Fun
-- Vlastní itemy dropy ve všech dungeonech
-- Spousty úkolů a daily questy
-- Eventy a odměny každý den (průměr 21 eventů/denně)
-- Hopsa úkoly za skákačky
-- Každý den eventy
-- Battlegroundy a vlastní upravy spellů i talentů.
-- Ochotný a aktivní GM team
-- PvP ranky funkční
-- COOL NPCs - Transmogrification, Enchanter, Barber(Kadeřník),Morpher (500+morphs)
-- Antihack(Warden + Passiv), Anti-Wpe, Anti-Spam, Anti-Farming
-- Zrušená macro bugy oproti jinym Fun serverům
-- Portér po celém serveru a ke questům
-- Wipe na serveru nikdy nebude, pokud pojede server samozřejmě.
-- Custom TRANSMOGRIFIER (1000ce itemů na změnu vzhledu dle libosti)
-- Custom MORPHER (1500 morphů) lze je nastavit i jako permanentní vzhled
-- Arena Itemy, PvP itemy, PvE itemy, Event Itemy, Legendary Q itemy, Custom itemy s custom designy

-- Fungujeme již od roku 2009
-- Denně nové itemy, úkoly
-- Uptime průměr 6dní (občas noční restart pro úpravy a doplňky do hry)

Web - Account a VIP Manager, Reset hesla, online hráči, uptime, Armory, PsychoHead ( Wowhead našeho serveru), Ban checker, Userbar, Guildy, Top 100 players a jine

Trestáme převážně jen hackery, jinak mírné tresty. Samozřejmě server má určitá pravidla.

Čím více hráčů online, tím více možností. Větší komunita - více pro server -> větší zábavě

Těšíme se na Vás Team Psycho-Project.eu

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama