Patch 2.3 - Bohové Zul'Amanu

22. listopadu 2007 v 19:14 | Fomalhaut |  The Burning Crusade
Pevnost Zul'Aman je odpradávna sídlem trollů z kmene Amani, kterým vládne mocný a neohroženýZul'jin. Zul'jin strávil několik let promýšlením plánů za zdmi Zul'Amanu. Rozzuřený faktem, že Horda dovolila svým největším nepřátelům, blood elfům, aby se připojili k jejím řadám, Zul'jin se rozhodl uskutečnit Malacrassův plán: přenést moc zvířecích bohů do těl nejlepších válečníků kmene. Nyní se jeho armáda rozrostla natolik, že je připravena k boji a mstě ve jménu svého vůdce, Zul'jina.
Takto začíná představení nového patche, který Blizzard vypustil mezi uživatele minulý týden. A není jen tak ledajaký patch, přinesl s sebou spoustu změn, některé vítané s nadšením, jiné zatracované. Podívejme se na některé z nich, skutečně ale jen na některé, protože celé patch notes by zabraly neskutečně místa.
Asi největší novinkou je právě Zul'Aman, nová instance pro 10 hráčů na lvl 70. Je umístěna v Ghostlands, což je druhá lokace blood elfů (vzpomínám si, jak jsem po zakoupení TBC a založení první blood elfky došla ke zdem Zul'Amanu a přemýšlela jsem, proč mi nejde jít dál a co tam asi tak má být). Hráči se tam utkají se zvířecími bohy a také vůdcem lesních trollů, samotným Zul'jinem.

Pro guildy bude určitě velkým přínosem guild banka, ke které je přístup v každé bance - guildovní trezory jsou zabudovány zevnitř či zvenčí v každé bance, tak, aby zapadaly do prostředí. Guild master má pak možnost vést "management" celé banky, udílet povolení členům vidět obsah banky, ukládat věci, vybírat věci a peníze, atd. Do banky se dá přikoupit 6 lišt, každá s 98 sloty, takže místa docela dost.
Blizzard také "oživil" lokaci Dustwallow Marsh, ve které toho nikdy moc nebylo, s výjimkou pár questů. Nyní tam můžete najít na 50 nových questů a dokonce nové město, Mudsprocket, které postavili goblini. Toto město je neutrální, takže poslouží stejně dobře jak Allianci, tak i Hordě.
Velmi významnou novinkou, zejména pro hráče, kteří mají nespočet altů jako já, jsou změny v levelení, které se zaměřují na to, aby hráč levelil o mnoho rychleji, než dřív, a tak se dostal brzy do Outlandu, kde začíná ta pravá legrace. Do těchto změn patří snížený počet XP potřebných na další level (v rozmezí 20-60 lvl) a zvýšení počet XP za questy (30-60 lvl). Dále byly zvýšeny XP v dungeonech a spousta elitních potvor byla "zneelitěna", takže většina questů je možná udělat sólo (například ony dva questy v nemrtvé větvi Deadmines). Navíc u questů došlo k rozlišení: pokud je u jedné osoby několik questů, jsou ty pro nižší lvl označeny "low level", což vám říká, že s těmi už se nemusíte obtěžovat.
Změnu prodělaly i věci, místo weapon skill rating je teď weapon expertise rating. Každý bod expertise redukuje lehce šanci, že bude váš útok vykryt protivníkem (parry), nebo se mu protivník vyhne (dodge). Expertise je ale jenom na melee, takže weapon skill např. na střelných zbraních byl všeobecně nahrazen critical strikem nebo hit bonusy. V několika případech byly změněny talenty, aby hráči neměli příliš mnoho expertise. Téměř všechny věci, které měly bonus healing, mají teď i bonus spell damage.
Ve hře přibyly i nové "lítačky", jedna je v Rebel Campu v STV.
Změnu prodělal casting kouzel, nyní je požadavek na seslání kouzla posílán na server i tehdy, když hráč zrovna sesílá jiné kouzlo.
Obchodníci teď jedou na slevy. Za friendly reputaci je sleva 5%, honored 10%, revered 15% a exalted 20%.
Přibyly denní questy, např. na cooking v Shattrath City, ale i denní questy do různých instancí a na battleground. NPC, kteří dávají denní questy, jsou nyní označeni modrým vykřičníkem místo bývalého žlutého.
Peti se teď budou snažit při boji dostat za potvory, které mlátí. Navíc můžete získat hezkého mazlíčka za exalted reputaci se Sporeggarem, nebo zkusit štěstí, jestli dropne modrý dráček v Azshaře (z modrých draků).
Další velkolepou změnou je, že když sedíte a snažíte se použít např. nějaké kouzlo, už nedostanete zprávu o tom, že váš charakter musí stát, aby to provedl. Teď už si charakter automaticky stoupne sám, jakmile se snažíte příslušnou akci provést. To samé se děje se shapeshiftem u druidů, shadowform u priestů nebo stealthem u rogue - dojde k automatické změně formy, rogue vystoupí ze stealthu.
Na battlegroundech je také poměrně dost novinek. Vedle již zmíněných denních questů např. ve WSG po upuštění vlajky nemůžete vlajku opět zvednout po dobu 3 sekund, v AV došlo ke změně ve způsobu celé hry a podmínkách výhry (zatím jsem ten systém nějak nepochopila) a ve všech battlegroundech jsou kouzla zdarma před začátkem bg a několik sekund po oživení (žalostně málo, vychází mi to na cca jedno kouzlo). Takže, Alliance, prosím vás, teď, když vás to nic nestojí, buffujte před začátkem bg...
U povolání došlo ke změnám také, a je jich poměrně dost, takže namátkou: cooldown na druidí rebirth byl zmenšen z 30 na 20 minut, hunteří aimed shot má zmenšený casting o 0,5 sekundy a snižuje healing cíle o 50% po dobu 10 sekund, arcane shot zruší jeden magický efekt, serpent sting, immolation trap a explosive trap způsobí teď navíc škodu, založenou na ranged AP, trueshot aura už nestojí žádnou manu, wyvern sting je teď instant cast. Mágové se mohou na lvl 70 u trenéra naučit komplet nové kouzlo, ritual of refreshment. U paladinů došlo k redukci cooldownu u crusader strike z 10 na 6 sekund. Potěšující pro všechny priesty bude, že fear ward už není rasovou záležitostí, ale nyní se ho mohou naučit všichni priesti na lvl 20, jeho trvání i cooldown jsou teď 3 minuty. Trpaslíci a draenei priesti mají nové kouzlo, které se mohou naučit na lvl 20, a které způsobuje holy dmg a omráčí protivníka na 2 sekundy. Pain suppression teď jde použít i na friendly targety, kde redukuje threat a utrpěnou dmg. Starshards u night elf priestů už není channeled, ale patří do magických efektů a nestojí žádnou manu. Jelikož mám v altech i rogue, jsem velmi spokojená se změnou trvání jedů - místo 30 minut je to teď 60. Změnil se i blind, už není brán jako jed, ale fyzický útok, a není k němu potřeba žádný reagent. Takhle bych mohla psát dál a dál, ale ani by se mi ten článek do blogu nevešel, takže zmíním snad už jen že tankovací schopnosti, jako challenging roar/shout a growl jsou nyní ovlivněny hit ratingem (čím vyšší, tím vyšší úspěšnost) a dekurzy (cure poison, remove curse atd.) mají teď dosah 40 yardů. Také různé buffy (intelekt, stamina apod.) mají zredukovanou cenu many, stejně tak jako některá další kouzla nebo schopnosti.
V profesích nastaly také revoluční změny - všechny základní profese jsou nyní dostupné u všech trenérů pro příslušnou profesi až do úrovně Artisan (už tedy nejste např. lw trenérem v SW poslání do Darnassu nebo krejčím do Theramore naučit se víc). Objevily se nové recepty, sharpening stones a weightstones teď mají, podobně jako jedy u rogue, dobu trvání prodlouženou na 1 hodinu, stejně jako wizard a mana olejíčky u enchantingu. Inženýři mají teď možnost sestrojit si létající stroj (vypadá jako model letadýlka), který pak používají jako flying mounta. Rybaření také prošlo změnou - hráči teď mají možnost stopovat ryby, tuto schopnost se naučí z příručky, kterou uloví.
V instancích byly nemodré dropy z bossů předělány na modré a všechny dříve elitní potvory (ve "starém" světě) před portály byly změněny na neelitní. Klíče do heroic instancí teď získáte už za honored reputaci (dříve revered).
Aukční síň prošla reformou také, byly vymazány nesmyslné kategorie jako plate-cloak, místo 8, 12, 24 hodin je teď 12, 24 nebo 48.
V UI přibylo několik pěkných věcí, např. máte stopovací ikonku, kde si navolíte, co potřebujete najít (kde se opravit, trenéry profesí, vendory, ale i stopování, které máte ve svém povolání dostupné - hunteři humanoidy, zvířata atd., warlockové démony - nebo máte příslušnou profesi - bylinky, žíly). Spousta předmětů světélkuje, např. kytky, ale i věci, které potřebujete sebrat na questy. "Šmírování" (inspect) ostatních hráčů bylo prodlouženo na 30 yardů a nyní zahrnuje i talenty a pvp aktivitu hráče - jejich tabulka vypadá stejně jako vašeho charakteru. V interface options si můžete nově nastavit hodnotu hp/many jak u sebe, tak u své party nebo cíle, a to buď jako procenta, nebo jako číselný údaj. V jednom mailu můžete poslat až 12 položek najednou, a do mailu nebo trade okna položky dostanete pouhým klikem pravého myšítka. Pokud vám přijde nový mail, po najetí myší na ikonku mailu u minimapy uvidíte jméno odesilatele. Mrtvoly jsou označeny jménem hráče, který má to které tělo lootnout, takže už žádné LOOT THE DOG! jako to bylo kdysi v MC, teď se každý může podívat, kdo je onen lempl, co nelootnul, aby se potvora dala stáhnout z kůže. Zkrátka a dobře, změn je ohromná spousta, takže pro úplné patch notes se podívejte sem:
http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 WWW.PSYCHO-PROJECT.EU WWW.PSYCHO-PROJECT.EU | Web | 30. května 2016 v 10:18 | Reagovat

HTTP://WOW.PSYCHO-PROJECT.EU

Popis serveru
-- 15 Vlastních Dungeonů upravených na High Fun
-- Vlastní itemy dropy ve všech dungeonech
-- Spousty úkolů a daily questy
-- Eventy a odměny každý den (průměr 21 eventů/denně)
-- Hopsa úkoly za skákačky
-- Každý den eventy
-- Battlegroundy a vlastní upravy spellů i talentů.
-- Ochotný a aktivní GM team
-- PvP ranky funkční
-- COOL NPCs - Transmogrification, Enchanter, Barber(Kadeřník),Morpher (500+morphs)
-- Antihack(Warden + Passiv), Anti-Wpe, Anti-Spam, Anti-Farming
-- Zrušená macro bugy oproti jinym Fun serverům
-- Portér po celém serveru a ke questům
-- Wipe na serveru nikdy nebude, pokud pojede server samozřejmě.
-- Custom TRANSMOGRIFIER (1000ce itemů na změnu vzhledu dle libosti)
-- Custom MORPHER (1500 morphů) lze je nastavit i jako permanentní vzhled
-- Arena Itemy, PvP itemy, PvE itemy, Event Itemy, Legendary Q itemy, Custom itemy s custom designy

-- Fungujeme již od roku 2009
-- Denně nové itemy, úkoly
-- Uptime průměr 6dní (občas noční restart pro úpravy a doplňky do hry)

Web - Account a VIP Manager, Reset hesla, online hráči, uptime, Armory, PsychoHead ( Wowhead našeho serveru), Ban checker, Userbar, Guildy, Top 100 players a jine

Trestáme převážně jen hackery, jinak mírné tresty. Samozřejmě server má určitá pravidla.

Čím více hráčů online, tím více možností. Větší komunita - více pro server -> větší zábavě

Těšíme se na Vás Team Psycho-Project.eu

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama