Wrath of the Lich King - první dojmy

25. července 2008 v 15:03 | Fomalhaut |  Wrath of the Lich King
Nadpis je možná trochu klamný, protože já jsem se k testování nepřihlásila, a tak tyto první dojmy
z WotLK jsou pouze zprostředkované. Basti mi včera večer hlásil, že mu přišlo nové číslo časopisu o PC hrách, kde je i něco o WotLK, prý i nějaké dojmy z testování atd., tak jsem z něj vymámila oskenování a teď tu před sebou mám poněkud zrnitou a nejasnou kopii, ze které se snažím něco vyčíst :) Nebudu ten článek opisovat slovo od slova, jednak je dlouhý, a druhak nerada něco přesně kopíruju (ještě by na mě někdo pak čekal před barákem, to tak). Spíš se s vámi chci podělit o to, co jsem si tam přečetla, a ocituji některé části, což mi snad autor článku promine.
Testování se odehrávalo na světovém setkání v Paříži, kde Blizzard hovořil o své "svaté trojici" - Diablu III, StarCraftu II a WotLK. Po tradičním výběru postavy a povolání se všichni vydali prozkoumávat nový ostrov - Northrend - kde, jak autor článku píše "budou fungovat létající mounti, ale tentokrát ještě musíme pěšky. Osada Westguard Keep se vypíná na vysokém ostrohu čnícím nad zátokou. Hluboko dole můžete sledovat líně plující ledové kry, celé prostředí připomíná raný středověk. Žádné mohutné kamenné stavby, jen hradiště, dřevěné palisády a celkově pochmurnější vzhled bez jasných a zářivých barev..." - jak odlišné od startovní lokace TBC, že?
Ve WotLK by se měla projevit vylepšená grafika, což testeři pozorují například na takových detailech, jako je hořící les - stromy planou přirozeným plamenem. Co se týče výběru nepřátel - mobů - můžeme se těšit skutečně na impozantní potvůrky - kromě tradičních trpaslíků a obrů přijdou třeba Vikingové, mamuti, kentauři, jacísi roztomilí zubříci, a další.
WotLK přináší i zbrusu nové instance, s první z nich se testeři také setkali: "...přes údolí se otevírá výhled na neskutečně majestátní pevnost. Mosty vyzdobené dračími hlavami nás přivedou až k ní, jedná se o Utgarde Keep." Utgarde Keep je první z klasických 5-man instancí, kterých je ve WotLK hned několik. Samozřejmě se počítá i s heroic verzí, a také s instancemi pro raidy. Připraven je i bonbónek pro příznivce Warcraftu - nová větev Caverns of Time, nazvaná Culling of Stratholme, kde budou hráči pomáhat Arthasovi v boji proti Mal'Ganisovi a očištění Stratholmu od obyvatel, nakažených morem - pokud jste hráli Warcraft III, budete si tuto misi možná pamatovat. Blizzard se nechal slyšet, že celkový počet instancí ve WotLK by měl být srovnatelný s prvním datadiskem, tedy TBC.

Na co se ale těší 99% příznivců WoW nejvíc, je Death Knight - zbrusu nový charakter (neplést ale s rasou). Jedná se o prvního z "hrdinů", což naznačuje, že Blizzard má možná v plánu víc takovýchto věcí v dalších datadiscích. Podmínkou k odemčení tohoto hrdiny je mít charakter na lvl 55 (že by něco jako odměna?). Po vytvoření Death Knighta projdete sérií questů, pomocí kterých se o tomto hrdinovi dozvíte nějaké užitečné a zajímavé věci.
Přijdou i změny v PvP, a to jak v battlegroundech, tak arénách i world PvP. Možná jste už zaslechli, že se ve WotLK představí obléhací stroje, které budou fungovat jak v novém battlegroundu (zatím má jméno Northrend Battleground), tak i v nové world PvP lokaci - Lake Wintergrasp. Benefit tohoto world PvP bude podobný jako v případě věží v Bone Wastes poblíž Auchindounu - pokud bude vaše strana mít v držení pevnost, každý boss v instanci vám dá známku, podobně jako Spirit Shards v TBC. Známky se budou používat na zakoupení gearu. Co se týče arény, budou k dispozici dvě nová místa - první je dosud nepoužívaná aréna v Orgrimmaru, a druhá aréna bude umístěna v Dalaranu. Tyto nové arény přinesou zbrusu nový styl boje, zejména různé předměty, které můžete využít ve svůj prospěch (nebo neprospěch). "Hráči budou moci bojovat i na mountech, některé obléhací stroje pojmou do svých útrob více hráčů schopných boje za jízdy, chybět nebudou ani létající vehikly a jejich protějšky - protivzdušná obrana. PvP fandy nadchne i nový battleground Titan Island, kde si hráči rozdělí role obránců a dobyvatelů, kteří se vylodí na pobřeží a pokusí se dobýt chráněnou pevnost."
Novinek je samozřejmě víc, mě osobně zaujal zbrusu nový systém tzv. achievements (úspěchů), o kterém se rozepíšu v jiném článku. Jak testeři prohlašují, je spousta věcí, na které se můžeme těšit, ale kterých bychom se měli i bát, například zhroucení všech serverů po vydání datadisku :D
(zdroj: časopis Level - článek Radka Friedricha, Wrath of the Lich King; http://www.wowwiki.com/World_of_Warcraft:_Wrath_of_the_Lich_King)
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 WWW.PSYCHO-PROJECT.EU WWW.PSYCHO-PROJECT.EU | Web | 30. května 2016 v 10:25 | Reagovat

HTTP://WOW.PSYCHO-PROJECT.EU

Popis serveru
-- 15 Vlastních Dungeonů upravených na High Fun
-- Vlastní itemy dropy ve všech dungeonech
-- Spousty úkolů a daily questy
-- Eventy a odměny každý den (průměr 21 eventů/denně)
-- Hopsa úkoly za skákačky
-- Každý den eventy
-- Battlegroundy a vlastní upravy spellů i talentů.
-- Ochotný a aktivní GM team
-- PvP ranky funkční
-- COOL NPCs - Transmogrification, Enchanter, Barber(Kadeřník),Morpher (500+morphs)
-- Antihack(Warden + Passiv), Anti-Wpe, Anti-Spam, Anti-Farming
-- Zrušená macro bugy oproti jinym Fun serverům
-- Portér po celém serveru a ke questům
-- Wipe na serveru nikdy nebude, pokud pojede server samozřejmě.
-- Custom TRANSMOGRIFIER (1000ce itemů na změnu vzhledu dle libosti)
-- Custom MORPHER (1500 morphů) lze je nastavit i jako permanentní vzhled
-- Arena Itemy, PvP itemy, PvE itemy, Event Itemy, Legendary Q itemy, Custom itemy s custom designy

-- Fungujeme již od roku 2009
-- Denně nové itemy, úkoly
-- Uptime průměr 6dní (občas noční restart pro úpravy a doplňky do hry)

Web - Account a VIP Manager, Reset hesla, online hráči, uptime, Armory, PsychoHead ( Wowhead našeho serveru), Ban checker, Userbar, Guildy, Top 100 players a jine

Trestáme převážně jen hackery, jinak mírné tresty. Samozřejmě server má určitá pravidla.

Čím více hráčů online, tím více možností. Větší komunita - více pro server -> větší zábavě

Těšíme se na Vás Team Psycho-Project.eu

2 RobertSic RobertSic | E-mail | Web | 25. června 2018 v 15:11 | Reagovat

После того как проект согласован, заключают договор с подрядчиком, где обязательно указывается смета. Начинать строительные работы можно с того момента, когда подрядчик получает проект: эскиз и рабочую документацию.
Даже если в процессе строительства http://buuilding.byethost12.com/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama