Utgarde Keep - bossové

19. listopadu 2008 v 12:08 | Fomalhaut |  Instance LK
Prvním bossem v této instanci je Prince Keleseth, který náleží ke Scourge. Má 192 200 hp.

Co dělá:
- Shadow bolt: 2975-4025 shadow dmg, 40 yardů dosah, 2 sec. casting
- přivolá 5 nemrtvých kostlivců (cca 7000 hp), kteří dělají Decrepify (redukují strength o 100 a rychlost pohybu o 30%), CC na ně funguje. Jakmile je zabijete, objeví se znova.
- Frost Tomb: znehybní cíl na 20 sec. a působí 400 dmg/sec, což je cca 8000 během celého působení. FT má kolem 7000 hp a může být zničena. Je immunní na frost dmg.

Strategie:
Na normální obtížnosti se doporučuje ničit Frost Tomb, protože dělá příliš mnoho dmg na lvl 70 nebo nižším. Kostlivce se snažte udržet v jedné skupině, protože když je zabijete každého jinde, tak jsou při respawnu logicky každý jinde a je složitější a zdlouhavější je zabít. Nejlepší je shromáždit je blízko tanka, takže ten může, kdykoliv se kostlivci znovu objeví, lehce získat aggro.

Drop:
Samozřejmě modrý :)
Dýka (int, spi a spell power), cloth head (sta, int, spi a spell power), mail rukavice (agi, sta, int a AP).


Skarvald the Constructor + Dalronn the Controller
Každý z nich má 96 100 hp.

Co dělají:
Skarvald má Charge a Stone Strike (100% normal weapon dmg a knockback).
Dalronn má Debilitate (sníží rychlost všech útoků a pohybu o 50%, 750 shadow dmg každé 2 sec. po dobu 8 sec.) a Shadowbolt (2700-3300 shadow dmg).

Strategie:
Dobří holubi se vracejí aneb Romeo a Julie v bledě modrém, tedy pokud jste byli v Karazhanu. Oba musí zemřít zhruba v tu samou dobu. Je jedno, kterého budete zabíjet jako prvního, ale v určitém okamžiku musíte přestat a jít zabíjet toho druhého, a pak je oba dodělat najednou. Pokud se vám to totiž nepovede, objeví se duch toho zabitého a bude dělat přesně to samé, jako když byl naživu.
Jako nejlepší strategie se doporučuje začít se Skarvaldem, na 10% přestat, zabít Dalronna a dobít Skarvalda. Proti charge funguje tradiční hug.
Dalronn v průměru resistne 50% magical dmg od lvl 70, takže je dobré mít na něj soustředěnou nějakou fyzickou dmg - huntera, rogua, dps warra, zatímco mágové a lockové útočí na Skarvalda.

Drop:
Plate chest (sta, int, spell power a mana reg.), leather chest (agi, sta, haste rating, AP), fist weapon (stamina, crit).
Ingvar the Plunderer
Poslední boss, ze své terasy řídí útoky na Valgarde. Má 120 015 hp v každé fázi.


Co dělá:

Fáze 1
- Staggering Roar: 2188-2812 dmg všem ve vzdálenosti do 60 yardů, přerušuje jakýkoliv spell casting na 6 sec. 2 sec. cast, 2 sec. cooldown.
- Smash: 13125-16875 dmg všem ve vzdálenosti do 10 yardů před ním. 3 sec. cast, 2 sec. cooldown. Dá se mu vyhnout pohybem vlevo/vpravo, abyste nestáli přímo před ním.
- Cleave: 150% melee dmg cíli a jeho nejbližšímu spoluhráči.
- Enrage: zvýší rychlost útoku a velikost o 5%, může jich mít až 50.

Fáze 2 - vzkříšení Annhyldou the Caller
- Dreadful Roar: 3063-3937 shadow dmg všem nepřátelům ve vzdálenosti do 60 yardů, přerušuje jakýkoliv spell casting na 8 sec. a cílům způsobuje o 5% víc shadow dmg. Může jich být až 40. 2 sec. cast, 2 sec. cooldown.
- Woe Strike: 200% melee dmg plus kletba Woe Strike - jakýkoliv heal hráči zasaženému touto kletbou způsobí 1313-1687 shadow dmg healerovi. Efekt trvá 20 sec. nebo dokud není kletba zrušena.
- Dark Smash: 8750-11250 shadow dmg všem nepřátelům ve vzdálenosti do 10 yardů před ním plus 1750-2250 shadow dmg všem nepřátelům bez ohledu na vzdálenost nebo pozici, knock down 2 sec. 3 sec. cast, 2 sec. cooldown.
- Shadow Axe: hodí sekeru na náhodný cíl, po přistání se sekera točí na místě 10 sec. a působí 1750-2250 dmg/sec. všem nepřátelům v blízkosti.

Strategie:
Tank obrátí Ingvara zády k ostatním hráčům. Je nutné, aby i melee dps byli za bossem, před ním je jenom tank. Když přijde Smash (F1) nebo Dark Smash (F2), tank MUSÍ utéct dál než 10 yardů (za 3 sec. by to měl bohatě stihnout) a NESMÍ utíkat směrem ke skupině, aby bosse neotočil a nezabil tak všechny.
Když sesílá roar, casteři musí přestat sesílat kouzla a healeři healy, protože v okamžiku, kdy zařve a někdo něco sesílá, dotyčný caster má silence. Nebo můžete zkusit schovat se za pilíř, kde vás efekt silence nezasáhne, a pak můžete kouzlit nerušeně dál. V tom případě by tank měl stát blízko pilíře, aby casteři nemuseli běžet daleko.
Ve druhé fázi, když je vržena sekera, hráči se musí pohnout, aby nestáli v dosahu sekery, která rotuje na místě.

Drop:
Kožené kalhoty (sta, int, spi, spell power), mail nárameníky (sta, int, spell power, mana reg.), 2H sekera (str, hit rating).

(zdroj: www.wowwiki.com)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Adept-avatar Lukas Adept-avatar Lukas | Web | 19. listopadu 2008 v 12:25 | Reagovat

Působivé....a co takhle prastará atmosféra Olympu...Za čásů dávných bohů a králů to přece bylo zajímavější, ne?

2 fomalhaut fomalhaut | 22. listopadu 2008 v 23:46 | Reagovat

Navrhni to Blizzardu :) Btw pokud znáš WoW trochu líp, musíš si všimnout, že těch dávných bohů, králů atd. tam je celkem dost, holt je to z fantazy světa a ne zrovna z Olympu, ačkoliv, o řeckých bájích by se dalo diskutovat, co třeba kapitán Odessyus, nepřipomíná to něco?

3 Cestování Cestování | Web | 19. června 2010 v 16:53 | Reagovat

Můžete mi někdo vysvětlit, o čem je tento příspěvek?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama