Historie WoW - první část

29. listopadu 2009 v 12:30 | Fomalhaut |  Zajímavosti
Už jsem hodně dlouho nic nenapsala, tak nějak se zmítám mezi prací a WoW krizí - už se zdálo, že jsem ji překonala, ale není to tak, chvíli mě to baví, pak zase ne, třeba dva týdny se nenaloguju, a pak zase den hraju... Platit zatím nepřestávám, ale nejsem už zdaleka tak aktivní hráčka, jakou jsem byla. Poslední dobou spíš trochu nostalgicky vzpomínám na své začátky, které jsou téměř tak staré jako samotné WoW... začala jsem hrát v srpnu 2005. A toto vzpomínání mě přivedlo k nápadu napsat tenhle článek. Protože ve WoW se za tu dobu změnilo strašně moc - a tím nemyslím jenom datadisky. Spíš mám na mysli patche - každý přinesl něco nového, co tam ještě nebylo. Takže vás teď zvu na exkurzi po nových přídavcích do WoW, jsou seřazeny od nejstaršího, který se mi podařilo najít, a vždycky zmíním hlavní věci, které přibyly.


Patch 1.1: World of Warcraft - listopad 2004
První patch po oficiálním vydání WoW. Přidaly se rasové schopnosti (každá rasa měla alespoň 4). Začaly se množit náznaky o raidech na Onyxii a Molten Core, ve hře se objevil předlouhý prequest pro Onyxii (pamětníci si jistě vzpomenou na běhání s dopisy a Jailbreak, kvůli kterému by občas člověk někdy nejradši mlátil hlavou nebo počítačem o zeď). Taureni už nemuseli běhat pěšky, protože pro ně vědci (či někdo jiný) objevili vhodného mounta - kodo. Žádný jiný mount je totiž předtím neunesl, a tak měli jenom buff na zrychlené běhání (Plainsrunning) a jezdit nemohli na ničem.

Patch 1.2: Záhady Maraudonu (Mysteries of Maraudon) - prosinec 2004
Neohrožení dobrodruzi poprvé objevili hlubiny Maraudonu, který odhalil hodně ze záhady kolem loupeživých kmenů kentaurů. Obyvatelé Azerothu také oslavili zimní svátky - dárky, sušenky, vaječný koňak a Santa Claus pomohli oběma stranám udržet si dobrou náladu po celé Vánoce.

Jak už text výše napovídá, hlavními přídavky tohoto patche byla nová instance - Maraudon. Kdo by ji dnes neznal, i když starý svět už zdaleka není tak populární, jako býval. Ale upřímně - kdo z vás si s úsměvem nevzpomene na "prdící princeznu"? K Maraudonu se váže tato legenda:

V rozlehlé poušti Desolace se nachází kamenná hrobka Zaetara, Cenariova syna. Zaetar odmítl svůj úkol ochránce lesů a přidal se k princezně zemských elementálů, Theradras. Jejich zvrácené spojení dalo zrod znetvořeným a prokletým kentaurům, kteří zabili svého otce pro jeho účast na jejich stvoření. Smutkem přemožená princezna, která se současně bála Cenariova hněvu, ukryla milencovo tělo ve své tajné svatyni, Křišťálových jeskyních Therramok, kde ho střeží do dnešních dnů. Cestovatelé, kteří dnes zavítají do Desolace, nemají problémy s nalezením Zaetarovy hrobky, protože požehnání přírody proměnilo místo jeho odpočinku v zelený ráj rostlin a klidných jezírek. Hrobka nyní duní zvukem kopyt Zaetarových dětí, kteří prohlásili tyto rozlehlé jeskyně za svou pevnost - Maraudon.

Kromě již zmíněných oslav Vánoc se v tomto patchi také poprvé objevilo to, co později všichni považovali za samozřejmé, a sice volba nezobrazování helmy a pláště na vašem charakteru. Také už bylo možné jezdit na mountech jiných ras, ovšem až poté, co jste byli s příslušnou rasou exalted. Byl přidán LFG (Looking for Group) chat a volné PvP v Gurubashi Arena ve Stranglethorn Vale.

Patch 1.3: Ruiny Dire Maul (Ruins of the Dire Maul) - březen 2005
Starověké a magické město Eldre'Thalas bylo postaveno stoupenci královny Azshary jako centrum esoterického výzkumu. Tisíce let uplynulo od zničení Studny Věčnosti a všechny tři části rozbořeného města jsou nyní obývány duchy Urozených, satyry a obry. Kdysi impozantní město je teď známé jako Dire Maul a jen ti nejodvážnější tam vstoupí, aby se postavili zlu, které sídlí v jeho ruinách.

Kromě nové instance - Dire Maul - v tomto patchi přibyla nová místa na dovednosti, tzv. action bars (předtím byl jen základní, v tomto patchi už bylo možné navolit si až 4 další, tak, jak je známe dnes). Také se poprvé představil quest tracker - v quest logu jste měli možnost zaškrtnout "track quest" a seznam takto označených questů se objevil na obrazovce, aniž by bylo nutné pokaždé znovu otevírat quest log. Přibyly "meeting stones" před každou instancí, které tehdy fungovaly zhruba na principu dnešního LFG udělátka - snažily se najít vhodnou skupinu, se kterou by hráč do příslušné instance mohl vyrazit.
Přišli také bossové, se kterými se dalo bojovat "venku" (tedy mimo instance) - tehdy to byl Azuregos a Lord Kazzak.
Byl omezen počet hráčů v partě do jedné instance, což mělo ochránit instance od přílišného zjednodušení. Onyxia a Molten Core měly maximální počet 40, Blackrock Spire 15 a Dire Maul 5. Ostatní instance měly maximum nastavené na 10 hráčů.

Patch 1.4: Volání do války (The Call to War) - duben 2005
Nebylo pomoci - ostřílené oddíly bojovníků Hordy i Alliance začaly být přemáhány neustálým stresem válek. Divoké světlo bitev se ztrácelo z jejich očí. Vůdci se báli odplaty svých nepřátel, kteří mohli udeřit kdykoliv. Něco bylo potřeba udělat, aby se oheň znovu rozdmýchal, aby se do hrdinů znovu vrátila síla a chuť bojovat. Města v Azerothu zavedla systém hodností a jejich řemeslníci začali horečnatě pracovat, aby svým armádám zajistili novou zbroj a zbraně. Bojujte, stateční dobrodruzi, bojujte a zvítězíte!

Hlavním lákadlem tohoto patche byl systém odměn za PvP. Na každou odměnu bylo nutné dosáhnout určité hodnosti, aby se tato odměna dala použít. K dispozici byli noví mounti, armor sety i zbraně. Pro zachování hodnosti (a dostání vyšší) bylo ale nutné každý týden (od resetu do resetu) zabít určitý počet nepřátelských hráčů, jinak hodnost klesla. Celkem bylo 14 hodností. Tento systém byl později odstraněn v patchi 2.0, ale dosažené hodnosti hráčům zůstaly a dají se dodnes zobrazovat spolu se jménem hráče (stejně jako "moderní" tituly).
PvP v Gurubashi Arena (STV) se stalo pravidelnou událostí - počítáno od půlnoci, každé tři hodiny se v aréně objevila pirátská truhla s pokladem. Hráč, který truhlu otevřel jako první, vybral poklad.
V Silithusu, Un'Goru, Azshaře a Winterspringu se čas od času začaly objevovat invaze elementálů. Když k invazi došlo, otevřely se portály, kterými se do daných oblastí hrnuly hordy elementálů. Jejich vůdci řvali na celou oblast, aby si jich hráči všimli. Když byl vůdce mrtvý, portály se zavřely a elementálové přestali přibývat. V Un'Goru to byli Blazing Invaders, které vedl Baron Charr, v Azshaře se procházeli Thundering Invaders pod vedením Avalanchiona, Winterspring byl sužovaný Watering Invaders a princeznou Tempestrií, a konečně v Silithusu se usadili Whirling Invaders, které vedl The Windreaver.
Poslední hlavní událostí byl Children's Week, kdy hráči po dobu jednoho týdne mohli pečovat o válečné sirotky a plnit jim různá přání, za což se potom dočkali odměny.

Patch 1.5: Bojiště (Battlegrounds) - červen 2005
Oddíly znovu touží po bitvě, oči všech se obrací ke dvěma nejdůležitějším místům v Azerothu. V kdysi mírumilovném Alterac Valley teď bojují trpaslíci kmene Stormpike s orky z kmene Frostwolf o práva na toto strategicky výhodné území. Obrovské armády se střetávají na zasněžených svazích. V Kalimdoru zatím noční elfové z Ashenvale svádějí líté bitvy s orky o záchranu své země - orkové tam chtějí těžit dřevo, které se stalo cennou válečnou surovinou. Obě bitvy žádají jen ty nestatečnější válečníky - je čas bojovat za krále a svou zem!

Poprvé se představují battlegroundy - a to Warsong Gulch a Alterac Valley. Kromě toho už přišly jen malé novinky, jako nové questy v několika oblastech nebo nové stanice s "lítáky" pro usnadnění dopravy. Tento patch se opravdu hodně soustředil na PvP a battlegroundy znamenaly opravdovou WoW revoluci, bylo to něco naprosto úžasného, co tu ještě nebylo.

Patch 1.6: Útok na Blackwing Lair (Assault on Blackwing Lair) - červenec 2005
Lord Victor Nefarius již po nějaký čas neustával v posměšcích na statečné dobrodruhy, kteří se pustili do bitev v hoře Blackrock. Nyní se jeho doupě konečně otevřelo a čeká na ty, kteří se odváží vstoupit. Utkejte se s černými draky a nakonec i se samotným Nefarianem v záludném Blackwing Lair.
Pro ty, kteří nevyhledávají bitvy s draky, přijel do Elwynnského lesa i na planiny Mulgore trh - Darkmoon Faire. Ochutnejte rozmanitá jídla, vyzkoušejte úžasné hry nebo si nechte předpovědět budoucnost. Co víc byste si ještě přáli?

A opět přibyla nová instance - tentokrát raid - Blackwing Lair. Nefarian konečně dokončil svůj plán na zničení Ragnarose a ovládnutí celého Azerothu. Pro chvíle oddechu se čas od času v Elwynnu a Mulgore zastavil trh - Darkmoon Faire. Hráči se tam mohli pobavit, ale i vydělat nějaké ty odměny - za určité přinesené věci dostávali lístky, které potom bylo možné utratit za různé věci. Pro ty, kdo dávali přednost PvP, přišla obrovská změna - tzv. battlemasters. Pro připojení se k battlegroundu už nebylo nutné chodit až k jeho začátku a klikat na portál, ale stačilo využít příslušného battlemastera v některém z hlavních měst.

Patch 1.7: Povstání krvavého boha (Rise of the Blood God) - září 2005
Vydejte se do Zul'Gurub, starověkého města, obývaného trolly z kmene Gurubashi, a sveďte bitvy proti přívržencům krvavého boha Hakkara. Pomozte kmeni Zandalar nastolit ve světě pořádek. Vaše úsilí bude odměněno vědomostmi i výzbrojí.
Ve vysočině Arathi se nachází údolí, plné nerostného bohatství. Tam stojí proti sobě dvě strany - League of Arathor a nemrtví Defilers - a každá z nich se snaží shromáždit tyto důležité zásoby pro svou armádu. Připojte se k bitvě ve jménu Hordy či Alliance a převezměte vládu nad tímto bohatým územím!

Další raid, tentokrát pro 20 hráčů - Zul'Gurub. Pro mnohé nejoblíbenější instance ze starého světa. Kromě ní přibyl nový battleground, Arathi Basin, kde se proti sobě utkávaly dvě skupiny po 15 hráčích a soutěžily o kontrolu nad pěti základnami. Ve Stranglethorn Vale přibyla každonedělní rybářská soutěž - kdo první chytil určitý počet pro tuto příležitost vysazených ryb, vyhrál některou z cen. Také přišla zajímavá a spíš zábavná věcička - tzv. dressing room. Někdy totiž docházelo k situaci, kdy se hráč nemohl rozhodnout, kterou věc si koupit v aukci - měly podobné statistiky. Po dlouhém a těžkém rozhodování si jednu z těch věcí koupil, třeba nové kalhoty, a když si je na sebe oblékl, zhrozil se - absolutně se totiž nehodily ke zbytku jeho gearu! S touto novou funkcí už se nikdo nemusel bát, že by vypadal jako papoušek - proč si před koupí danou věc prostě nevyzkoušet? Stačilo jenom podržet ctrl a na věc kliknout a - hráč ji v novém okénku uviděl na sobě! Nezáleželo na tom, jaký typ zbroje mohl hráč nosit - teď si mohl mág vyzkoušet, jak by vypadal v plátové zbroji! Co na tom, že se jednalo spíš o kosmetickou záležitost - hodně hráčům záleželo víc na statistikách než na tom, jak vypadali - hru to rozhodně udělalo zajímavější.

Patch 1.8: Draci z noční můry (Dragons of Nightmare) - říjen 2005
Velké stromy světa se otřásly v kořenech; nová hrozba přišla z portálů Smaragdového Snu. Čtyři zelení draci, kdysi pyšní stoupenci Ysery, avšak nyní zkažení noční můrou, se objevili v Azerothu, aby zničili život, který kdysi chránili. Dobrodruzi musí bránit svou zem před touto novou hrozbou...
V Silithusu se zatím Cenariův Kruh připravuje na průzkum podivných věcí, které se dějí nad i pod neustále se pohybujícím pískem. Za Zdí Skarabea se hýbe cosi nebezpečného. Členové kultu Twilight's Hammer jsou v této oblasti nebývale aktivní a pracují na odkrytí neznámého zla. Dokážete objevit, jaké záhady se tam skrývají?

Největší novinkou tohoto patche, jak už název napovídá, byli draci, kteří utekli ze Smaragdového Snu (Emerald Dream). Byli celkem čtyři - Lethon, Emeriss, Ysondre a Taerar - a na jejich zabití byl potřeba celý raid (40 hráčů). Každý z nich měl jiný způsob boje a objevoval se náhodně na čtyřech místech, kde byly portály do Smaragdového Snu - Bough Shadow blízko Forest Song, Dream Bough ve Feralas, Seradane v Hinterlands a Twilight Grove v Duskwoodu. Každé místo bylo ještě plné elitních draků kolem lvl 60-63. Dračí bossové neměli pevné umístění, takže např. Ysondre jsem jednou zabila v Duskwoodu a podruhé ve Feralas. V současnosti už na jejich zabití raid nepotřebujete, na lvl 80 stačí dva šikovní hráči s trochou času a trpělivosti (umlátit takového "drobka" chvíli trvá) - s přítelem jsem to testovala já na hunterce a on na šamanovi.
Zóna Silithus, dříve dost prázdná, byla přeměněna na ideální questování na lvl 60, ať už sólo nebo ve skupině, čímž se stala na PvP serverech stejně populární na gankování jako na lvl 40 STV. Také se poprvé představil dnes už populární říjnový svátek - Hallow's End.

Patch 1.9: Brány Ahn'Qiraj (The Gates of Ahn'Qiraj) - leden 2006
Brány Ahn'Qiraj se otevírají a odhalují dvě nové instance - ruiny Ahn'Qiraj (20 hráčů) a chrám Ahn'Qiraj (40 hráčů). Jak se hráči budou nořit hlouběji do záhad Ahn'Qiraj, objeví pouto mezi invazemi hmyzu a jeho temnými pány, Qiraji. Než budou moci otevřít brány, musí hráči na každém serveru dokončit akci nebývalých rozměrů.

Jak je patrno z výše zmíněných poznámek, otevřely se dva nové raidy - Ruins of Ahn'Qiraj (zkráceně AQ 20) a Temple of Ahn'Qiraj (zkráceně AQ 40). Kdo si ještě dnes pamatuje to nekonečné wipování? Bossové v těchto instancích opravdu nebyli žádná hračka. Ovšem přístup do těchto instancí si museli hráči na každém serveru tvrdě zasloužit. Celý proces trval týdny až měsíce a vyžadoval účast všech hráčů bez rozdílu levelu (ačkoliv jeho závěr náležel pouze hráčům na nejvyšších levelech). Koho by zajímal celý quest chain, najde ho tady, časem se ho pokusím přeložit. Po tomto sáhodlouhém questu následoval proces sbírání surovin, jako příklad uvedu 90 tisíc měděných cihel (copper bar), 400 tisíc obvazů z runecloth, 110 tisíc medium leather atd. atd. Po nasbírání všeho trvalo několik dnů, než byly všechny suroviny dopraveny na svá místa, a pak začalo vlastní otevírání bran. Hráči se shromáždili v Silithusu u Zdi Skarabea, brány se otevřely a ven začala proudit hromada potvor generála Rajaxxe a zároveň se v několika zónách objevily krystaly, ze kterých také chodily potvory. Po 10 hodinách krystaly zmizely a brány AQ zůstaly navždy otevřeny. Celý proces (v angličtině) je tady (opět zkusím někdy přeložit). Jestli existuje nějaký pamětník této události, prosím, aby se o tom pokusil napsat něco ze svého pohledu, já bohužel začala hrát na oficiálu až když už na Sylvanasu, kde jsem začínala, byly brány otevřené.
Dále se představily nové sety - Tier 2, které se daly získat v BWL (Blackwing Lair), až na jednu výjimku - kalhoty, které zůstaly u Ragnarose v MC (Molten Core).
Změny doznaly i aukční síně, které byly navzájem propojeny v rámci hordy/aliance/neutrální. V každém hlavním městě hordy jste tedy viděli stejnou nabídku, stejně tak jako pro alianci v každém z jejich hlavních měst, nebo pro neutrální síně v STV, Tanarisu a Winterspringu.
Změnil se systém resetů pro raidy, teď měla každá instance nastavený vlastní reset a už nezáleželo na tom, kdy jste tam byli.

na článku stále pracuji, zveřejňuji zatím, co jsem stihla napsat, je toho strašně moc :)
Měla jsem nalezené trailery na všechny patche, některé byly ale bohužel na Youtube smazány, takže uvádím jen ty, které ještě existují.
(zdroj: www.wow-europe.com, www.wowwiki.com)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sandrik/Basti Sandrik/Basti | 1. prosince 2009 v 18:32 | Reagovat

Perfektní článek :) Mé vzpomínky na Maraudon jsou šílené, kvůli achievu jsem tam vlezl a myslel jsem, že už nevylezu, šílené bludiště :)
Nedávno jsem dosáhl maximální reputaci se Zandalar tribe (doufám, že jsem to napsal správně), takže jsem musel denodenně chodit ZG a sbírat coiny s bijou a ta instance mi opravdu přirostla k srdci. Škoda, že jsem ji nezažil na vrcholu, ty jo? Už si ani nevzpomínám .)

2 Fomalhaut Fomalhaut | 2. prosince 2009 v 14:02 | Reagovat

jj zažila, právě s Fomal, když byla lvl 60 a healerka :D taky jsem ji měla moc ráda, chodili jsme to ještě s KoS a Mamrdem

3 Thabras Thabras | 11. ledna 2010 v 22:08 | Reagovat

Výbornej článek :) Já sem začínal až na cca 2.3, takže si neumim vanilla wow moc představit, např. mě překvapilo že BG nebyly od začátku
Přesně trefuješ témata, o kterejch se jinde moc nedočtu a přitom sou dost zajímavý, great job :)

4 Fomalhaut Fomalhaut | 11. ledna 2010 v 22:35 | Reagovat

[3]: Děkuju :) možná je to tím, že mě zajímají věci, o kterých se nikde moc nepíše, nejsem žádný hardcore hráč a spíš si užívám to, co je za touhle hrou, jako legendy a různé zajímavosti, baví mě achievementy atd.
Jen nemám moc čas psát, takže tenhle blog spíš jen tak udržuju, protože na něj lidi celkem chodí, a sem tam něco napíšu, materiálu mám strašně moc, jenže ty překlady taky "chvilku" trvají

5 Jardo Jardo | Web | 26. května 2010 v 21:30 | Reagovat

Som admin na istom wotlk servery a toto su moje oblubene stranky :) Tak sup najdi cas a prispievaj :) Klobuk dolu pred tebou pekne prehladne stranky a zaujimave.....GJ len tak dalej :)

6 Fomalhaut Fomalhaut | 3. června 2010 v 17:52 | Reagovat

[5]: Děkuju, taková pochvala jedině potěší :) s tím časem je to horší :( Teďka mi skončila jedna intenzivka v práci a valí se na mě další, těšila jsem se, že o prázdninách bude volněji a budu psát, a červenec vypadá taky zaplněný prací, pomoc :(

7 Itachi Itachi | 10. listopadu 2010 v 22:51 | Reagovat

Ahoj pěkný článek, moje rané začatky z Warcraftem byly taky na urovni od 1-60 a od té doby se to silene zmenilo mam Wotlk verzi 3,35 a patch od patche se ta hra podle mě stává jednodušší všude běhají přesilení paladinove a kněží, bossové jakoby slábli a navic až příjde Catalysm tak dojde i na tak nesmyslne kombinace jako treba taur rogue nebo gnom paladin ...to je dost proti logice původní hry :( a k tomu vsemu instance ktere jsi tu popsala uz neplni funkci nijak velke vyzvy kdyz se na 58 kazdy tlaci na Outland aby za stupidni ukol dostal s nadsazkou mozna lepsi vybavu nez z 20-ti clenneho raidu na starem kontinentu :( ... Onyxia se ted chodi jen tak z nudy ... a kde pak ve 40 lidech ...dali jsme ji 2! ja Spriest a kamaradka Druidka feral ale meli jsme  dual talenty je to prostě skoda ... V soucasne dobe mam asi krizi po 5ti letech mi to prijde jako nezabavna hra ...ale jak se znam brzo to prejde :)  přemyšlel jsem že bych si toprepatchoval na v1.9 ale na 2hou stranu by mi asi chybely nektere herni vychytavky pozdejsi doby ... napriklad ty vykricniky a otazniky co se objevujou na mini.mape kdyz po me nekdo neco chce ...nebo treba instant hlaseni do battlegroundu ... a nebo treba i snizeni hranice pro uzivani mounta se mi jako priestovi docela hodi prece jenom nez jsem nahral 40 prosoupal jsem desatero podrazek  ale to jsou spis jen veci pro lepsi hratlnost  .... nez samotne pretvareni postav ....skoda ze 1.9 tohle neni ... nevahal bych se vratit ... promin mi docela zdlouhave psani ale proste mi to nedalo nezavspominat si na stare casy ... Jeste jednou te chvalim za zpracovani a preju hodne dalsich zdaru

8 Fomalhaut Fomalhaut | 26. listopadu 2010 v 9:48 | Reagovat

[7]: Ahoj Itachi, mně vůbec nevadí zdlouhavé vyprávění, naopak, vždycky mě potěší, když někdo pěkně vzpomíná na staré časy, poslední dobou se ve hře objevuje většina lidí, kteří o "vanilla" mluví spíš s opovržením nebo vůbec nevědí, o čem ta hra byla dřív. Částečně i proto jsem začala s tímhle článkem, no netušila jsem, kolik to dá práce a jak obsáhlé téma to po tolika letech a patchích je. Ale já to nevzdám a postupně to dokončím :D

Jen trochu nevím, co s tímhle blogem dělat teď, co přišel pre-Cataclysm patch a všechno staré se změnilo, svět je v troskách, instance mají jiné bossy, ve hře jsou jiné questy... je mi líto články mazat, takže přemýšlím o zorganizování podle datadisků a články odstranit ze stávajících rubrik a přesunout je pod příslušný datadisk, přece jenom jsem si s tímhle blogem dala za cíl mapovat především historii.

9 Minator Minator | E-mail | 29. ledna 2016 v 9:56 | Reagovat

Ahoj,
tohle je úplně super stránka, už jen chybí povídání o Naxxu. Kdyby jsi měla chuť přidat bylo by super.
Jinak jsem našel docela pěkný česko/světový wow server (do 60 lvlu)
http://www.kronos-wow.com/
Kdybyste chtěli zavzpomínat.
Server se momentálně pohybuje někdy kolem patche 1.6 s funkční ZG a T2 a D sety

10 craftacka craftacka | 6. března 2016 v 14:25 | Reagovat

[9]: Ahoj, nojo, je to nedodělané a netuším, jestli někdy dodělám. Mám teď málo času a z toho důvodu jsem momentálně i definitivně přestala hrát WoW. Ale doufám, že časem ještě přidám aspoň nějaké LORE a možná i nějaké ty patche, aspoň ty, co jsem zažila.

11 WWW.PSYCHO-PROJECT.EU WWW.PSYCHO-PROJECT.EU | Web | 30. května 2016 v 10:43 | Reagovat

HTTP://WOW.PSYCHO-PROJECT.EU

Popis serveru
-- 15 Vlastních Dungeonů upravených na High Fun
-- Vlastní itemy dropy ve všech dungeonech
-- Spousty úkolů a daily questy
-- Eventy a odměny každý den (průměr 21 eventů/denně)
-- Hopsa úkoly za skákačky
-- Každý den eventy
-- Battlegroundy a vlastní upravy spellů i talentů.
-- Ochotný a aktivní GM team
-- PvP ranky funkční
-- COOL NPCs - Transmogrification, Enchanter, Barber(Kadeřník),Morpher (500+morphs)
-- Antihack(Warden + Passiv), Anti-Wpe, Anti-Spam, Anti-Farming
-- Zrušená macro bugy oproti jinym Fun serverům
-- Portér po celém serveru a ke questům
-- Wipe na serveru nikdy nebude, pokud pojede server samozřejmě.
-- Custom TRANSMOGRIFIER (1000ce itemů na změnu vzhledu dle libosti)
-- Custom MORPHER (1500 morphů) lze je nastavit i jako permanentní vzhled
-- Arena Itemy, PvP itemy, PvE itemy, Event Itemy, Legendary Q itemy, Custom itemy s custom designy

-- Fungujeme již od roku 2009
-- Denně nové itemy, úkoly
-- Uptime průměr 6dní (občas noční restart pro úpravy a doplňky do hry)

Web - Account a VIP Manager, Reset hesla, online hráči, uptime, Armory, PsychoHead ( Wowhead našeho serveru), Ban checker, Userbar, Guildy, Top 100 players a jine

Trestáme převážně jen hackery, jinak mírné tresty. Samozřejmě server má určitá pravidla.

Čím více hráčů online, tím více možností. Větší komunita - více pro server -> větší zábavě

Těšíme se na Vás Team Psycho-Project.eu

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama